Hírek
Madártávlat - Befolyásolhatóak vagyunk? Igen!
2019. aug. 01. | #Assist-Trend Kft.
Fura világban élünk… saját kényelmünk és mások véleménye a kellőnél sokkal jobban formálja utazási döntéseinket. Könnyen befolyásolhatóak lettünk és ezt tudatosan ki is használja számtalan szolgáltató. Jól teszi ezt? Lehet ezt jól tenni egyáltalán? A válasz egyértelmű: igen!
Amióta vendégkommentek, értékelések és személyes megjegyzések tetszik tarkává a foglalási portálokat, kéretlen felugró ablakokban olvashatjuk, az előttünk ott nyaraló vendégnek mi tetszett és mi nem, azóta gyökeresen megváltoztak a turisztikai szektor marketingmunkájának szabályai.
A korrekt tájékoztatás megtartása mellett a vendégkommentek is láthatóak a weboldalakon és a közösségi média felületeken is, ezek moderálása pedig a szokásos üzleti szabályok szerint zajlik. Az elismert hiányosságokra rávilágító vendégészrevételek udvarias megválaszolása után fontossá vált a valós javítás, fejlesztés, a feltárt hibák kiküszöbölése is. Annak az érzetnek és érzésnek a keltése, hogy számít a vendég szava, figyelünk arra, amit javasol, kér. A folyamatos interakció a vendégekkel nélkülözhetetlen eleme lett az ügyfélszolgálati és marketingmunkának, személyessé téve a kapcsolatot a szolgáltató és a vendég között. Akkor is, ha a szolgáltatói válaszok zömét ma már chatbotok adják. A lényeg a gyors és korrekt válaszadás és az érzelmi kötődés kialakítása a leendő, jelenlegi vagy a korábbi vendéggel. Ez a hipergyors és személyes kommunikáció, az őszinteséget előtérbe helyező, akár beismerő levelezés vagy szívből jövő köszönet a dícséretekért ugyanúgy komfortérzetünk javítását célozza, mint pl. az adott ház belső hőmérséklete, vagy az ápolt kert, a gondozott a virágágyások, a párásított teraszok és kiülők, az árnyékolt kertrészletek. Sokkal erősebbek ma már ezek az impulzusok, mint korábban. Felgyorsult az idő, a szabadidő is, az élmény:szabadidő arányt a lehető legnagyobbra emelő utazási szokásaink elvárásainkat is megváltoztatták. Így vált fontossá a szabályozható szobahőmérséklet, a hűs közösségi tér, a csúszásmentes padozat, a lehetőség az allergénmentes étkezésre, vagy tisztított víz fogyasztására, és a belső légterek levegőjének tisztítása is.
És ha tisztított hűs levegőjű lobby-ból olyan kommentet küld honlapunkra a vendég, vagy olyan képet oszt meg közösségi profilján ezres baráti táborával, hogy istenien érzi magát, hűsöl és egészséges környezetben teszi ezt, nos, az már csak hab a tortán J. És ilyenkor a menedzsment részéről mind az üzemeltető háttérterület, mind a marketing részleg nagy dícséretet érdemel. Ezt se feledjük. Mert nekik is kell a sikerélmény!
2019. júl. 22.
Partnerportál online- rendelés akció!
Partnerportálunk online rendelési oldalának indulása alkalmából akciót hirdetünk azon üzleti partnereink számára, akik szeretnék egyszerűen, gyorsan, online felületen rendelve hozzájutni az Assist-Trend Kft. által forgalmazott termékekhez.
Assist-Trend Kft.
2019. jún. 15.
Madártávlat - Itt a tavasz, a várt és váratlan vendégek időszaka..
Várt és váratlan vendégek a vendéglátásban- tavasszal felébrendek és útra kelnek a nem kívánt vendégek: rovarok, kártevők, madarak is.
Assist-Trend Kft.
2019. márc. 14.
Madártávlat - Máthé Kinga állandó rovata II.
Hogyan hatnak a hosszú hétvégék a turisztikai szektor forgalmára?
Assist-Trend Kft.
2019. szept. 02.
Új, környezetbarát padlóápolási eljárás az Assist-Trend kínálatában
Kő, műgyanta, ipari PVC felületek hibáinak javítása, polírozással történő alap és napi takarítása környezetbarát módon.
Assist-Trend Kft.
2019. júl. 23.
Középpontban a környezetvédelem
A 21. század kihívása, a környzetszennyezés megállítása témakörében rendezett Öko-konferenciát az Assist-Trend Észak Kft.
Assist-Trend Kft.
2019. jún. 15.
Madártávlat - Máthé Kinga állandó rovata - I.
Máthé Kinga a szakértő rálátásával madártávlatból mutatja be a turisztikai szektor teljességét, hogy láttassa az egészet amelynek mi, vendégek is részei vagyunk.
Assist-Trend Kft.
2019. jan. 16.
Madártávlat - Új szakmai sorozat
Szakmai segítség madártávlatból, új nézőpontból Mártonné Máthé Kinga tollából
Assist-Trend Kft.
2019. jún. 15.
Madártávlat - Árnyékból a napra és vissza...
Vajon mi alapján választunk, amikor hosszú hétvégére utazást választunk?
Assist-Trend Kft.
2019. jún. 15.
Madártávlat- Vakáció
A gyerekek igényei a szállodákban. Mire figyeljünk, ha nyári szünetre érkeznek a kisgyerekes családok szállodánkba?