Láthatóvá tehető a szolgáltatás

 

Mely felelős vezető ne gondolt volna már arra, milyen jó lenne belelátni, mennyi időt töltenek el az alkalmazottak egy-egy külső helyszínen, hogy egyáltalán ott vannak-e. Nincs ebben semmi kivetnivaló, hiszen olyan lényegi vezetési feladatokat oldhatna meg az így nyert információkkal, mint például a tervezés, a szervezés és az ellenőrzés. A technika fejlődésének hála, mindez mostanra valósággá válhat.

Létezik ugyanis egy e célból kifejlesztett rendszer, amely már Európa 15 országában működik, és elérhető Magyarországon is. A finn Pancomp International Oy dobta piacra a PANCOMP Clean-t, a valós idejű és skálázható vezeték nélküli operációs menedzsment rendszert. Az ügyfelek – nem véletlenül – a takarító- és biztonsági iparból kerülnek ki.

A PANCOMP rendszere három fő részből áll: egy handsetből a helyszíni személyzet számára; azonosító címkékből az ügyfél helyszínein, valamint egy webalapú szoftverből a személyzet regisztrálásához, az üzleti elemzéshez és az optimalizáláshoz.

Működése felettébb egyszerű, minden munkavállaló könnyen elsajátíthatja. A Handsettel bejelentkezik az ügyfél helyszínén. Ha munkavégzés közben mozog a helyiségek között –végzett mondjuk egy-egy szállodai szoba kitakarításával ¬–, az azonosító címkék által követhető az útja, látható, hol mennyi időt töltött. Amikor végleg elhagyja a helyszínt, egyszerűen kijelentkezik a handsettel.

A Szerviz Menedzser szolgáltatással valós időben elemezhetők az ügyfél oldaláról érkező műveletek. Azonnal, online reagálhatunk az eltérésekre vagy egyéb problémákra, valamint nyomon követhetjük az ügyfél profitabilitását, például a becsült és a ledolgozott órák számának összehasonlításával. Így a PANCOMP Clean segítségével már az első alkalomtól kezdve lehetőség nyílik a stratégiai döntések megalapozására, növelhető a hatékonyság.

A rendszer nyújtotta egyéb előnyök között tallózva kitűnik, milyen könnyen kimutatható, hány órát dolgozott egy-egy munkavállaló, mikor, hol és hogyan végezte el feladatait. Ezek az adatok könnyen importálhatók a bérszámfejtési kalkulációkba, nagyban egyszerűsítve a folyamatot, kiküszöbölve az emberi hiba lehetőségét. Az adminisztrációigény ily módon 2-5 százalékkal csökkenthető.

A PANCOMP rendszerének használatával kivédhetőek az elektronikus időmérő órával történő manipulálások. Az sem elhanyagolható előny, hogy minden munkaóra kimutatható, nincs „számlázási veszteség.

A PANCOMP munkaerő-követő és szervező rendszerének használatával tehát nemcsak hasznos kimutatásokat készíthetünk mellyel hatékonyabbá tehetjük a munkaszervezést, hanem pénzt, energiát, időt és munkaerőt is spórolhatunk.

A napi mosogatáson túl: nagytakarítás a konyhában

Miért kell egy nagykonyhában nagytakarítani? Mely felületek azok, amelyek kimaradhatnak, amelyekre figyelnünk kell.

 
Ballabás Judit -

Ballabás Judit

Takarítsunk meg a takarítással! - Ej mi a kő!

Hogyan takarítsunk különböző felületeket című sorozatunk természetes kövekről szóló első része a legismertebb természetes kőfelületekről, a márványról, mészkőről és gránitról szól.

 
Ballabás Judit -

Ballabás Judit

A vegyszer nem játék! Adagolni csak pontosan, szépen

Miért is fontos a pontos adagolás? Az adagolás fejlődése, fajtái, hibalehetőségei, a XXI. sz. vívmánya az online-távvezérelt vegyszeradagolás mosás és mosogatás esetén.

 
Ballabás Judit -

Ballabás Judit

hirlevel

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Küldje el e-mail címét így mindig időben
tájékozódhat a legfrissebb akcióinkról.

 

Írjon nekünk