Crepto: több, mint elérhető

 

Környezetvédő csomagolásban tér vissza a magyar piacra a régi idők nagy márkája

 

Százötven négyzetméternyi nejlonszemetet termel egy évben csak a toalettpapír csomagolásának kidobásával egyetlen átlagos négyfős család. Ha kiterítenénk a magyar lakosság által egy év alatt termelt ilyen fajta műanyag hulladékot, lefedhetnénk vele egész Budapestet. Az újra a piacra lépő Crepto és Szilvia márkák esetében a Magyar Piszke Papír nem csak a minőséggel kíván kitűnni a hazai kínálatból, hanem a környezetbarát csomagolással is.

A palackozott vizek és üdítők után a második legkörnyezetkárosítóbb lakossági FMCG terméket a lakossági papírhigiéniai termékek jelentik: a szinte lebonthatatlan műanyag csomagolóanyag-mennyiség a világ egyik legfontosabb környezetvédelmi problémája lett.  Ezt felismerve a Magyar Piszke Papír Európában is újdonságnak számító innovatív papírdobozos csomagolásban indítja régi-új márkáit a Creptot és a Szilviát a magyar piacon.

A Dunapackkal együttműködésben készített papírdobozok újrahasznosított és újrahasznosítható alapanyagokból készülnek. A szállítás közbeni sérülések elkerülése ellen élvédőt szereltek fel a sarkokra, az egyes sorok közé pedig karton elválasztó lapokat tesznek. A termékeket a dobozon belül nem csomagolják, ezért a gyártás során élelmiszeripari körülményeket biztosít a cég.

A Magyar Piszke célja a logisztikai környezetterhelés csökkentése is: a jelenlegi piaci trend szerint ugyanis pici súllyal, kis értékkel futkároznak óriási kamionok, amit jelentősen enyhíteni lehet oly módon, ha egy-egy doboz töltősúlyát megtöbbszörözzük - világított rá Bodrogai Ferenc a Magyar Piszke Papír tulajdonosa.

A termékeket úgy alakítják ki, hogy egy-egy tekercsen minél több hasznos papír legyen.  Bodrogai Ferenc szerint fontos, hogy a fogyasztókban is tudatosítsuk, hogy az ilyen nagy kiszerelésű, nagy lapszámú, környezetbarát csomagolású termékek választásával ők is tesznek környezetünk védelméért. Mivel egy-egy csomagban lényegesen több hasznos papír van, ezért egységnyi fogyasztásra / használatra kevesebb, a logisztikából eredő káros anyag kibocsátás jut. Annak érdekében, hogy még kevesebb levegőt szállítsunk a csomagoláson belül, a tekercsek belső dudájának átmérőjét is lecsökkentették.

A kartondobozos Crepto Inspiratív 36 tekercses toalettpapír és Szilvia Inspiratív 18 tekercses kéztörlő esetében a dobozon szereplő  "Ökologikus megoldás" embléma lesz, melyet a továbbiakban a környezettudatos termékeink megkülönböztetésére tanúsító védjegyként is szeretnének használni.

Inspiratív, dobozos termékek


A Magyar Piszke Papír három termékét tervezte papírdobozos környezettudatos, nagy kiszerelésű  csomagolásba:

A Crepto Inspiratív 36 tekercses, 3 rétegű, 250 lapos toalettpapír 36 tekercsben 60 tekercsnyi körülbelül 1000 méter papírt tartalmaz. 

 

 

A Crepto Inspiratív  36 tekercses, 2 rétegű 300 lapos toalettpapír 36 tekercse szintén 60 tekercsnyi mennyisége körülbelül 1200 méter papírhossznak felel meg. 

 

 

Dobozos Szilvia Inspiratív 18 tekercses, 2 rétegű, 100 lapos papírtörlőjük  18 tekercsben 36 tekercsnyi, 375 méter papírt tartalmaz majd.

 

 

Összehasonlításképpen, ma a piacon jelen lévő 2 rétegű toalettpapírok nagy hányada 150-170 lapot, a 3 rétegűek pedig 140-150 lapot tartalmaznak, ritka az efölötti lapszám. Kéztörlő esetén a piacon található átlag termék az Inspiratív Szilvia lapszámának mindösszesen a felét, körülbelül 45-50 lapot tartalmaz:  így mondhatjuk, sok levegőt szállítunk és veszünk jelenleg sok műanyagba csomagolva.

A kiskereskedelmi forgalomban az Inspiratív dobozos termékek az Auchan üzletlánc polcain néhány héten belül elérhetőek lesznek.  

Eltűnt magyar márkák kerülnek a boltok polcaira - sokan meglepődhetnek

Lábatlanon, Bodrogai Ferenc tulajdonában lévő Nord Paper Kft. nem csak nevet változtat Magyar Piszke Kft.-re hanem visszahozza a magyar piacon jól csengő Crepto, Szilvia, Nárcisz márkaneveket

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Madártávlat- Vakáció

A gyerekek igényei a szállodákban. Mire figyeljünk, ha nyári szünetre érkeznek a kisgyerekes családok szállodánkba?

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Ha már nem elég a napi takarítás - Alaptakarítsunk!

Mikor és mire jó az alaptakarítás?

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Egyszer használatos zöld megoldások a cateringben

A Duni a környezettudatosságot előtérbe helyezve már évek óta fejleszti környezetbarát megoldásait az egyszer használatos eldobható edények piacán.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Papír ami elérhető

Hamarosan ismét megjelennek a Crepto toalettpapírok, Szilvia papírtörlők és Nárcisz papír zsebkendők a boltok polcain.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Berobbant az automatizálás az ipari higiéniába

Interjú Michail Yachevvel a CM2W ügyvezetőjével és társalapítójával

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

hirlevel

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Küldje el e-mail címét így mindig időben
tájékozódhat a legfrissebb akcióinkról.

 

Írjon nekünk