Bemutatta kibővített szolgáltatási palettáját az Assist-Trend

Legnagyobb HoReCa-partnereinek mutatta be kibővített szolgáltatáscsomagját az Assist-Trend Kft. a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotelben május 30-án. Az Assist-Trend 15 éve a HoReCa szektor meghatározó szereplője, új stratégiájának fókuszában a szolgáltatások állnak, az a célja, hogy Magyarországon egyedülállóan teljes körű higiéniai megoldásokat nyújtson partnereinknek.

Bodrogai Ferenc, az Assist-Trend ügyvezető-tulajdonosa köszöntötte a vevőtalálkozó résztvevőit, majd Szűcs László, az Assist Csoport operatív igazgatója és Várvölgyi Tímea, az Assist-Trend ügyvezető-helyettese mutatta be a kibővített szolgálatáscsomag elemeit. Ezek közé tartozik a webes támogatás - mely segítségével az ügyfelek a vevőportálon a közeljövőben kezelhetik saját rendeléseiket,  az online Tudásbázisban böngészhetnek a  folyamatosan bővülő higiéniai szakmai információk, szöveges és videóanyagok között. De ilyen az online vegyszeradagolás, a  vegyszer és egyéb adagolók, mosogatógépek szakszervize, a víztisztítás, a légtisztítás, a padozatápolási szolgáltatás és a higiéniai problémák feltárásával és megoldási javaslatokkal a kollégák képzésével foglalkozó higiéniai szaktanácsadás is.

Az Assist-Trend nemcsak a higiéniai területén kínál széles körű szolgáltatásokat, hanem már online támogatást is nyújt a partnereinek. Ezek egyike az innovatív munkaerő-követő és munkanyilvántartó rendszer, ami szállodáknak kínál hatékony megoldást a takarítási tevékenység szervezésére és ellenőrzésére. Poncsák Pál, az Avalon Resort & SPA szállodaigazgatója már a rendszer próbaüzemben használójaként számolt be kedvező tapasztalatairól a megjelenteknek.

Borbás Sándor, a SERCO Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. üzletfejlesztési és marketing igazgatója előadásában azt mutatta be, mire érdemes figyelniük az informatikai rendszereik kiépítésében és működtetésében a HoReCa-szektor cégeinek. Ezekkel a társaságokkal szemben a vendégeknek már nagyon magas szintű IT-igényeket támasztanak, ezeknek ugyanakkor úgy kell megfelelni, hogy közben a biztonsági elvárásoknak is eleget lehessen tenni.

Az Assist-Trend szakemberei bemutatták, hogyan segítheti és teheti hatékonyabbá a higiéniai szaktanácsadó a szállodák és éttermek működését. Ilyen terület például a mosás és mosogatás akár már online módon is követhető vegyszeradagolása, amivel folyamatosan ellenőrizhető és így optimalizálható a tevékenység, és akár távsegítség is adható egy-egy felmerült problémára. Bemutatták azt is, hogy a megfelelően tervezett padozatápolással mennyi idő és kiadás spórolható meg, és a rosszul megválasztott módszer és tisztítószer a sok munka és magas kiadás ellenére még károsíthatja is a helyiségek burkolatait.

A HoReCa-szektornak nyújtott higiéniai szolgálatatáscsomag része a légtisztítás is, amelyet az Assist-Trend Kft. stratégiai partnere, a Fellowes Hungary Kft. mutatott be a jelenlévőknek. A látványos előadáson a jelenlévők maguk is meggyőződhettek arról, hogy egy teljesen normális, tiszta levegőben milyen mennyiségű por, baktérium és egyéb részecske lehet, és ezeket egy professzionális légtisztító berendezés milyen gyorsan tudja kiszűrni szinte teljesen a levegőből.

A levegőhöz hasonlóan a professzionális higiénia másik szinte láthatatlan tényezője a víz. Az Euro Clear Kft. szakembere azt mutatta be a megjelenteknek, hogy a takarításhoz, mosáshoz, mosogatáshoz használt vezetékes vagy kútvíz tisztításával milyen eredményeket lehet elérni, hogyan lehet a költségeket már a bejövő víz kezelésével tartósan csökkenteni.

A szakmai nap végén Krivács András, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség elnöke beszélt árról, hogy a HoReCa szektor előtt milyen feladatok állnak, és a hazai gasztronómia fejlesztéséért mit kell tenni. Ebben a háttérszolgálatásoknak is kulcsszerepe van, hiszen a magyarországi gasztronómia fejlődésével lépést kell tartania a higiéniai szolgáltatásoknak is.

Közös cégben a KÉSZ Csoport és az Assist-Trend

Ipari épületek és objektumok teljes körű higiéniai, takarítási szolgáltatásainak ellátására hozott létre közös vállalkozást a KÉSZ Csoport és az Assist-Trend Kft.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Kezet, mostál?!

160 évvel ezelőtt Semmelweis Ignác mutatott rá a kézmosás fontosságára először. A helyes kézmosás szabályai

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Óvja eszközeit az ivóvíztől!

Miért lehet fontos víztisztító berendezés felszerelése? Hogyan óvja berendezéseinket és egészségünket?

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Takarítsunk meg a takarítással! - Hol takarítsunk? - 2

A szennyeződés az épületen belül

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Kell ez a hírlevél!

GDPR szabályozásnak megfelelő hírlevél-feliratkozás

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

hirlevel

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Küldje el e-mail címét így mindig időben
tájékozódhat a legfrissebb akcióinkról.

 

Írjon nekünk