Hírek
Assist-Trend, a magyar higiéniai szolgáltató
2018. aug. 13. | #Assist-Trend Kft.
A hazai áruk és szolgáltatások egyértelmű azonosításának megkönnyítését, az irántuk támasztott kereslet növelését és ezzel a hazai gazdaság erősítését tűzte ki célul a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft., amelynek megalapításában részt vettek az Assist-Trend Kft. tulajdonosai is. A magyar higiéniai piac meghatározó szereplője számára kiemelt fontossággal bír, hogy rendelkezik a Magyar Szolgáltatás védjeggyel, amely igazolja, hogy szolgáltatása legalább 75 százalékban magyar hozzáadott értéket tartalmaz.
Az Assist-Trend büszkén használja a Magyar Szolgáltatás védjegyet, miután mind kereskedelmi tevékenysége, mind padozatápolási és szervizszolgáltatása megkapta a kitüntető minősítést a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.-től. A védjegy egy független szakértői vizsgálat után tanúsítja, hogy az Assist-Trend szolgáltatásai legalább 75 százalékban magyar hozzáadott értéket tartalmaznak, vagyis ügyfelei biztosak lehetnek abban, hogy igénybevételükkel a hazai gazdaságot erősítik.
A 2006-ban alakult MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. célja, hogy eredettanúsító védjegyével segítse a hazai áruk és szolgáltatások könnyű és egyértelmű azonosíthatóságát, növelje a magyar termékek iránti keresletet. Sikerét jól jelzi, hogy mára több mint 160 cég mintegy 4000 terméke és szolgáltatása viseli a Magyar Termék védjegyek valamelyikét. A társaság alapításában az Assist-Trend Kft. tulajdonosai is részt vettek, így magától értetődő volt, hogy szolgáltatásaikat minősíttetik a rendszerben, és szerepet vállalnak a Magyar Termék közösségének fejlesztésében. A védjegyeket használó cégek ugyanis időközben olyan üzleti közösséggé váltak, amelyben a védjegyhasználaton túli értékeket is kapnak, és összefogással egyedi értékesítési támogatást tudnak megvalósítani.
A Budapesti Gazdasági Egyetem Marketing Intézetének 2017-es kutatása szerint az áruk eredetét megnéző megkérdezettek 94 százaléka ismeri a Magyar Termék védjegyeket, 88 százalékuk pedig már vásárolt is ilyen jelölésű terméket. A védjegy üzenete – magyar és ellenőrzött – eljut a fogyasztókhoz, hiszen a származási helyet megnéző megkérdezettek 71 százaléka a Magyar Termék védjegyes árut megbízhatóbbnak tartja a többinél.
2020. jan. 02.
Itt van a SzÉSzT, itt van újra!
Idén hatodik alkalommal kerül megrendezésre a Szállodai és Éttermi Szakmai Találkozó
Assist-Trend Kft.
2018. aug. 13.
Új módszer az allergia elleni harcban
A levegő tisztítása növeli a komfortérzetet, csökkenti a takarítási költségeket és elégedettebbé teszi a vendégeket
Assist-Trend Kft.
2018. aug. 13.
Derűs májusra, borús június a vendéglátásban
Visszafogta a turizmus növekedési ütemét a hidegebb nyári hónap
Assist-Trend Kft.
2019. dec. 04.
Takarítsunk meg a takarítással! – Ideje másképp gondolni a betonra!
kőfelületek tisztítása- agglomerátumok, természetes anyagok keverékéből álló padlóburkolatok