Hírek
Madártávlat - Hogyan lehet a csillagokat lehozni vagy feltenni... a szálloda homlokzatáról és -ra ?
2019. szept. 06. | #Assist-Trend Kft.Érdekesnek ígérkezik ehavi témánk is, éspedig az, vajon a mostani szállodafejlesztési boom-ban hogyan is kell értékelni/ értékeltetni szállodánkat, hogyan lehet Magyarországon csillagokhoz jutni?
Amióta Magyarország az Európai Unió tagállama, nagyot változott a világ csillag kérdésben is, a korábbi, hazai viszonyokra adaptált jogszabályokat részben felülírták az európai rendeletek. Ma hazánkban nem kötelező hotelek esetében a csillaghasználat, ha viszont valaki csillagosnak vallja magát, meg kell felelnie egy szigorú követelmény-sorozatnak. A legpatinásabb és legrelevánsabb magyar szakmai szövetség, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége a nemzetközi piacon – és talán ez a legfontosabb: a vendégek által is - már elismert Hotelstars Union rendszerét adaptálta Magyarországra is, szerződésben áll a nemzetközi rendszert üzemeltető központtal és ennek irányelvei alapján állapítja meg az adott hotel csillagszámát. A kritériumok rendszere - főleg a minimumkritériumok megadásával - a www.hah.hu honlapról elérhetőek, ahogy annak folyamata is, hogyan lehet „csillagosztásra” jelentkezni, mi a módja a minősítés elnyerésének.
A dokumentumban 270 kritérium alapján, 1-5 csillag szerinti táblázatban tökéletesen nyomon követhetőek a szállodai klasszikus szolgáltatások és vendégtér minimum elvárásai. Érdekesség, hogy néhány szolgáltatásnál vannak „választható” kategóriák, de minden esetben korrekten és előre jelzik az elérhető pontszámokat és a témánkénti minimum pontszámokat is. A filmekben látott mistery shopping csak részben jellemzi a „csillag-vizsgálatot”, a szövetség professzionális ellenőrei nem érkeznek inkognítóban a hotelekbe, tekintve, hogy számtalan infrastruktúrális kérdést (szoba mérete, ülőhelyek száma a lobbiban, fürdőszobai bekészítés, papucs, stb.) amúgy sem lehet csak az ellenőrzés napjára „összedobni”, azok tények és adottságok ( van-nincs).
És ha már fürdőszobai bekészítés, akkor még egy hasznos információ: a minimumkritériumoknál szereplő klasszikus fürdőszobai bekészítés esetén – a szélsebesen terjedő zöld gondolkodás és/vagy ökológiai szemlélet miatt- egyre divatosabb a magasabb csillagszámú kategóriák esetén az egyéni kérésre összerakott fürdőszobai szett, és már 3-4 csillagban is a kisflakonos hajbalzsam/sampon/fürdőhab helyett a nagyobb, pumpás adagoló használata . A szuperior kategóriára vágyó szállodák recepcióján olyan eszközök is kérhetők, igényelhetőek, amelyek nem részei alapszolgáltatásként a fürdőszobai szettnek ( pl. körömvágókészlet vagy éjszakai szemkendő) s mindez kizárólag egyetlen célt szolgál: a vendégelégedettség növelését.
Ez az elégedettség azonban a csillagok számának kiosztásakor nem szempont, ezt a szubjektív - de a rovat előző cikkeiben számtalanszor hangoztatott és igen jelentős utazási döntést befolyásoló – tényezőt a csillagokat „osztó” Hotelstar minősítési rendszer ugyanis nem vizsgálja.
2019. szept. 09.
Népszerű az online-rendelés
Már egy hónappal az indulás után az Assist-Trend partnereinek több mint 60 százaléka használja az online rendelési felületünket, a partnerportált. Az augusztusban bevezetett rendszer nem csak jelentős kedvezményt ad a partnereknek, de sokkal egyszerűbbé és átláthatóbbá teszi a megrendelés folyamatát is.
Assist-Trend Kft.
2019. aug. 07.
Legyen a nyár nyomtalan! - Őszi kárpittisztítási akció
Kárpittisztítási akciónk segítségével őszi konferenciára érkező vendégeit tiszta kárpit és szőnyegfelülettel fogadhatja.
Assist-Trend Kft.
2020. jan. 02.
Ősszel ismét jön a SzÉSzT!
Ősszel Eger lesz az első helyszíne a már hetedik alkalommal rendezett SzÉSZT konferenciánknak
Assist-Trend Kft.
2019. szept. 09.
Aki látta, akarja: óriási az igény a gyémántkorongos felületkezelés iránt
Minden várakozást felülmúlt a gyémántkorongos felületkezelés sikere: az új eljárás bevezetése óta eltelt néhány hétben több mint hétezer négyzetméternyi felületet újított meg a környezetbarát, vegyszermentes, alacsony költségű takarítási módszerrel az Assist-Trend.