Már meglévő partner vagyok. Hogyan tudok partnerként regisztrálni a felületen?

Amennyiben Ön üzleti partnerünk, és még nem regisztrált partnerfelületünkre, de szeretné használni az online rendelési lehetőséget, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a webes felületen, vagy központi elérhetőségeinken. Honlapunkon, illetve e-mailben történő megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon hívják Önt a sikeres regisztráció érdekében.

Miért nincs automatikus regisztráció?

Oldalunkon a partnerportált csak a már élő üzleti kapcsolattal rendelkező partnereink használhatják. Az első belépési jogosultságot egy adott e-mail címhez kollégáink adják. Az e-mail címét nem, de jelszavát természetesen a továbbiakban a panelportálon meg tudja változtatni.

Új partner vagyok. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a céggel?

Amennyiben még nem üzleti partnerünk, de érdeklődik termékeink, szolgáltatásaink iránt és szeretne az Assist-Trend Kft-vel kapcsolatba lépni, kérjük, írjon nekünk a weboldal alján található „Írjon nekünk” felületen, vagy az info@assist-trend.hu e-mail címre, esetleg keresse munkatársainkat a +36 (33) 524-071-es telefonszámon. Írásos megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon felveszik Önnel a kapcsolatot.

Hogyan tudok rendelést leadni?

Amennyiben Ön már regisztrált partnerfelületünkre, kérjük, lépjen be oldalunkra a regisztrált e-mail címével és jelszavával.

  1. A partnerfelületen a Termékek menüpontban válassza ki a terméket, vagy a kereső mezőbe írja be a keresett terméknevet vagy cikkszámot, majd kattintson a nagyító ikonra.
  2. Töltse ki a rendelni kívánt mennyiséget, majd kattintson a „Megrendelő kosár” feliratra, így a termék bekerül a kosárba.
  3. Ha már minden rendelni kívánt terméket a kosárba helyezett, kattintson a rendelési kosárra , ahol ellenőrizheti és véglegesítheti rendelését.
  4. Rendelést csak olyan termékekre tud küldeni, amelyek szerepelnek árlistájában. Azokra a termékekre, melyek az Ön árlistájában nem, de a portálon szerepelnek, árajánlatot tud kérni. Ajánlatkérési útmutatónkat az alábbi linken tudja elérni: Ajánlatkérési útmutató.

Abban az esetben, ha olyan termék iránt érdeklődik, mely a szortimentünkbe illik, de nem találja a portálon a termékek közt, kérjük, írjon nekünk a webes felületen keresztül, vagy keressen bennünket központi elérhetőségeinken. Honlapunkon, illetve e-mailben történő megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon felveszik Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben Ön üzleti partnerünk és még nem regisztrált partnerfelületünkre, de szeretné használni az online rendelési lehetőséget, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a webes felületen, illetve központi elérhetőségeinken. Honlapunkon, illetve e-mailben történő megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon megkeresik Önt a sikeres regisztráció érdekében.

Amennyiben Ön még nem üzleti partnerünk, de érdeklődik termékeink és szolgáltatásaink iránt, kérjen ajánlatot termékeinkre weboldalunkon keresztül, vagy a kapcsolatfelvétel érdekében írjon nekünk üzenetet a webes felületen. Központi elérhetőségeinken keresztül is felveheti kollégáinkkal a kapcsolatot. Várjuk megkeresését!

Hogyan tudok árajánlatot kérni?

Amennyiben Ön már regisztrált a partnerfelületünkre,

  1. Lépjen be oldalunkra a regisztrált e-mail címével és jelszavával.
  2. A partnerfelületen a Termékek menüpontban válassza ki a terméket, vagy a kereső mezőbe írja be a keresett terméknevet vagy cikkszámot, majd kattintson a nagyító ikonra.
  3. A keresett termék kiválasztása után írja be milyen mennyiségre szeretne ajánlatot kérni.
  4. Ezt követően kattintson a termékparaméterek alatt megjelenő „Ajánlatkérő kosárba” gombra.
  5. Ha az összes kívánt terméket a kosárba tette, melyekre ajánlatot szeretne kérni, kattintson az ajánlati kosár ikonra , ahol a szükséges adatok kitöltésével véglegesítheti és elküldheti ajánlatkérését.

Amennyiben Ön nem regisztrált partnerünk vagy még nem üzleti partnerünk, ajánlatot akkor is kérhet termékeinkre a webes felületen keresztül. Nincs más teendője, mint rákattintani a termékre és az ajánlatkérés mennyiségét megjelölve azt betenni az ajánlatkérési kosárba, majd a szükséges adatok kitöltésével véglegesítheti és elküldheti ajánlatkérését.

Abban az esetben, ha olyan termék iránt érdeklődik, mely a szortimentünkbe illik, de nem találja a portálon a termékek közt, kérjük, írjon nekünk a webes felületen keresztül, vagy keressen bennünket központi elérhetőségeinken. Honlapunkon, illetve e-mailben történő megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon felveszik Önnel a kapcsolatot.

Hogyan kell keresni a tudásbázisban?

Ha tudja, hogy mit szeretne keresni, írja be a keresőbe a keresni kívánt tartalomra vonatkozó kifejezést. A nagyító ikon megnyomásával az összes, a témára vonatkozó tartalmat listázza a kereső. Ha szeretné megnézni milyen tartalmak szerepelnek a tudásbázisban, kérem kattintson a csempés keresőnk megfelelő címére. Az alkategóriák kinyitásával a végső alkategória alatt megtalálja az összes, témához kapcsolódó tudásbázis tartalmat.

A partnerportálra belépve felhasználóként a tudásbázis tartalmak szélesebb körét érheti el, mint látogatóként.

Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Ha nem tudja a belépési jelszavát, kérem, kattintson a partnerbelépés oldalon az elfelejtett jelszó linkre. A rendszer kéri Öntől a regisztrációkor megadott e-mail címet, ahova elküldi az ideiglenes új jelszavát, mellyel be tud lépni az oldalra. Kérjük, a belépéskor a jelszavát a felületen változtassa meg!

Mit tegyek, ha nem a termékek, hanem a szolgáltatások érdekelnek?

Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseit felteheti a weboldalon, az ”Írjon nekünk” felületen keresztül. A felületek szakszerű tisztításával, adagolással, gépek karbantartásával kapcsolatos problémáival, terítési szaktanácsadással kapcsolatos kérdéseivel, keresheti szaktanácsadó kollégáinkat a kapcsolatok menüpont Assist-Trend Kft. Központ menüpont alatt található elérhetőségeken. Szakértő kollégáink a kapcsolatfelvétel után a helyszínt és a körülményeket felmérve alapos felkészültségük és a szakterületük munkatapasztalatával felvértezve segítenek Önnek kérdései megválaszolásában, problémái megoldásában.

Mi az a kosársablon és hogyan kell létrehozni?

A kosársablon felületet azért hoztuk létre, hogy megkönnyítsük a rendszeresen ugyanazon termékeket, vagy széles szortimentet egyszerre rendelő partnereink helyzetét.

Mi az a kosársablon és mire lehet használni? A kosársablon létrehozásával partnereink könnyen, egyszerűen rendelhetnek. A kosársablon működhet alaprendelésként, ha a rendszeresen rendelt termékek körét elmenti egy kosársablonba. Ilyenkor a kosársablonban az esetlegesen szükséges (mennyiségi) módosítások elvégzése után egy kattintással leadható a szokásos rendelés. Egyszerre több kosársablon is készíthető, így ha különböző részlegek számára ad fel rendeléseket, minden részleghez készíthet egy kosársablont, ezzel könnyítve a rendelés menetét.

Hogyan kell kosársablont létrehozni? Ha bejelentkezett a partneroldalra és kosársablont szeretne létrehozni, kattintson a „Kosársablon létrehozása” feliratra. Az oldal a termékek oldalra fogja Önt navigálni, ahol összeállíthatja a rendelési kosarába az Ön által rendszeresen rendelni kívánt tételeket, mindössze azt kell tennie, hogy a rendelés végén nem a rendelés, hanem kosársablon gombbal kell elmentenie és névvel ellátnia az elkészített kosarat.

Figyelem! Amennyiben egy kosársablonra rákattint és kinyitja, a sablon onnan kezdve megkezdett rendelésként fog funkcionálni.

Mi a teendő, ha elküldtem az online felületen a rendelést, de utólag módosítanék még rajta?

Kérjük, ebben az esetben keresse kollégáinkat a központi elérhetőségeinken. A weboldalon a rendelés utólagos módosítására nincs lehetőség.

Emeletenként sok szőnyegfelületünk van a folyosón. Szeretnénk megrendelni időszakosan szőnyegtisztítást de egyszerre nem állhat le a ház. Előre egyeztetetten is ütemezhető a munka?

Természetesen szintenként is tudjuk ütemezni és hogy a kiszállási költségeket optimalizáljuk egyéb padozatápolással is érdemes a folyamatot összevonni, ( márvány lobby, wellness padozat alaptakarítás, impregnálás, stb. )

Hogyan kell elképzeli a higiéniai felmérést, ha most megrendelném?

A higiéniai bejárás célja, hogy az üzemszerű működés során generálódó anomáliákat és a szabályozástól eltérő folyamatoka feltárjuk. A tapasztalatok alapján helyesbítő eljárást dolgozzuk ki és adaptáljuk az adott helyre. Egy későbbi időpontban visszaellenőrizzük, hogy a javaslatokat sikeresen alkalmazták-e. Az egész folyamat alapja az őszinteség és a bizalom. Kiterjed az épület, élelmiszer, személy és eszköz higiénia területére.

Lépései:

  1. Felkérés az intézmény részéről
  2. Teljesen részletes és mindent átfogó bejárás
  3. Dokumentációk ellenőrzése
  4. Hibák, eltérések számbavétele
  5. Helyesbítő eljárások kidolgozása
  6. Ellenőrzés
Légtisztító berendezések szűrőinek éves költsége hogyan alakul?

Különböző szűrő kombinációk választhatók az AreaMax Professional készülékekhez, attól függően, hogy milyen problémára keressük a megoldást. A HEPA szűrők elsősorban a kórokozók (vírusok, bektériumok), az allergének ( pollenek, penészspórák, poratkák, állati szőr), illetve a szállópor megszűrésében segítenek. A szénszűrő megköti a kellemetlen szagokat illetve az illékony vegyületeket. Általánosságban elmondható, hogy bármelyik kombinációt is választjuk, normál körülmények között kb. 30-50.000 Ft-os éves költsége van a szűrőknek, a csere szükségességét a berendezések külön kijelzik.

Takarítógépeket láttam kint a szünetben, milyen garanciális, illetve szervízháttérrel lehet ezeket a gépeket megvásárolni?

Stratégiai partnerünk a Comac egy világszínvonalú takarítógépgyártó vállalat. A Magyarországon forgalmazott termékeire a szokásos garancia mellett meghibásodás esetén 24/48 órás helyszíni szervízszolgáltatást biztosít. Alkatrészellátása folyamatos, a magyarországi szervíz a teljes gépválasztékra rendelkezik alkatrész készlettel.

Sutter Zero termékekhez „Zöld” tanúsítványt tudnak-e biztosítani?

Igen, termékek Ecolabel minősítéssel rendelkeznek, amelyről tanúsítványt tudunk adni. Amennyiben szükséges, a szállodai szobába kihelyezhető, környezetbarát anyagokkal történő takarításról szóló információs anyagot is biztosítunk partnereink részére. Jól leírja a termék környezetkímélő voltát, hogy balatoni hajóflották takarításához is nagy sikerrel használtuk őket.

A szivárvány minden színében láttam a kiállítás területén szalvétákat, melyek jó megoldásat adhatnak a külső helyszíneken a céglogó színeinek legjelenítésére. Ez a színkínálat folyamatosan elérhető?

Igen, a Cartiere Carrara által gyártott BulkySoft szalvéták közel 20 színben, 3méretben, 2 féle hajtogatással folyamatosan elérhetőek.

A munkaerő követő szolgáltatásuk használható effektív túlóra elszámolására?

Igen. A munkaerő követő rendszer képes a reggeli munkavégzés megkezdését, az egyes részfeladatok teljesítését és a napi munka befejezését és riportolni. Ilyen módon hitelesen képes megmutatni azt, hogy a kollégák melyik nap mennyi túlórát végeztek. A rendszer segítségével a munkaterület későbbi elhagyása bizonyítható a GPS koordináták használatával és az egyes objektumok megcímkézésére használt NFC vagy QR kód leolvasásával. Rengeteg riport és értesítés beállítása lehetséges. Például, ha valamelyik kolléga reggel nem jelenik meg a munkavégzés helyszínén, akkor a főnöke vagy a kollégái szintén kaphatnak erről értesítést (email, sms stb.) .

A mosodákra alkalmazott internetes felügyeletű adagolási rendszer tud ugyanolyan hasznos lenni mosogatógépekre is?

Igen, a nagy igénybevételű szalagos gépeknél tudjuk használni az adagolórendszert. Fontos, hogy a mosogató víz koncentrátuma megfelelő legyen, valamint hogy rendszeresen cseréljék a mosogatóvizet. A szalagon gépeket internetes adagolóval ellenőrizni lehet.

Hallottam, hogy van lehetőség a vevőportálon keresztül rendelni. Hogyan tudok én is online rendelni?

A vevőportál jelenleg teszt üzemmódban fut. A vevőportálhoz az éles indulást követően az Assist-Trend ügyfelei a központtól kapnak belépési információt. Ennek birtokában ügyfeleink a saját vezérlőpultjukon láthatják majd korábbi rendeléseiket, szervízigényeket jelenthetnek be, nyomon követhetik az Assist-Trend kollégái által telepített adagolóik adatbázisát és rendeléseket is adhatnak le. További előny, hogy a belépési információk birtokában az ügyfeleink kibővített jelszóval védett tudásbázis tartalmakhoz is hozzáférhetnek majd.

Az Assist-Trend kollégái pókhálószerűen működő tudásbázisról beszéltek. Pontosan hogyan is működik ez?

A tudásbázis alapvetően a szakmát érintő témaköröket mutatja be szöveggel, képekkel és videókkal. Tudásanyagunk átfogó és folyton új tartalmakkal bővülő, belőle informálódnak kollégáink, értékesítőink és ügyfeleink. A szakmai anyagok szakértőink közreműködésével készültek. A pókháló hasonlat arra utal, hogy mivel a tartalmak kapcsolódnak egymáshoz az álalunk érdekesnek tartott tartalmakat több irányból indulva is könnyedén elérhetjük.

Még nem vagyok az Assist-Trend partnere. Mi a folyamata a szerződéskötésnek, ha a termékeket vagy a szolgáltatásokat szeretném megvenni?

A földrajzi elhelyezkedéstől függően Magyarországon a legbiztonságosabb és legrugalmasabb kiszolgálást a területileg illetékes márkakereskedőnk tudja partnereinknek biztosítani, ő látja el partnereinket termékeinkkel: papíráruval, eszközökkel és tisztítószerekkel. Az Assist-Trend új szolgáltatás-portfólióját minden esetben az Assist-Trend lábatlani központja biztosítja ügyfelei számára.

Most tervezzük, hogy saját kútból oldjuk meg a hotel vízszükségletét és akkor szeretnénk megfelelően kezelni a vizet, tudnak ebben segíteni?

A kútvízből ivóvíz minőségű víz előállítása csak bizonyos kapacitás felett gazdaságos, hiszen ilyenkor- hacsak nem valami nagy tisztaságú vizünk van – a vízközmű szolgáltatókhoz hasonló technológiai folyamatokat kell kiépíteni és adott esetben a törvényi háttérnek is megfelelni. Mindezekről azalábbi linken többet olvashat.

Terítéstechnológiában van valami újításuk?

A Duni is fontosnak tartja, hogy elinduljon a legújabb fejlesztések irányába, ami nem más, mint a digitalizáció minél magasabb fokra emelése. jelenleg is fejlesztés alatt vannak jövőbe mutató projektjeink, melyek egyike a VR (virtual reality) vagyis virtuális valóság, illetve az AR (augmented reality) azaz kiterjesztett valóság programjaink. A fejlesztések célja, hogy minél könnyebbé, gyorsabbá és költséghatékonyabbá tegyük termékeink bemutatását vagy vásárlását, mindezt a legmodernebb technológiák segítségével. Ezen technológiák segítségével például az értékesítő kollégák csupán egy tablet használatával komplett asztali terítéseket lesznek képesek bemutatni virtuálisan a HoReCa szereplőinek, mindössze néhány kattintással .

Az Assist-Trend szerviz szolgáltatása lefedi az egész országot? Minden féle felület szaktanácsadását és ápolását vállalják?

Az Assist-Trend Kft. új szolgáltatás portfólióját egy, az egész országot lefedő szervizcsapat közreműködésével látjuk el. A kollégáink előzetesen megvizsgálják a megoldandó problémás felületet, próbatakarítást végeznek, ennek eredményeként adnak árajánlatot.

Hogyan vehetem igénybe a higiéniai szaktanácsadást és mi a költsége?

Az Assist-Trend Kft. központjának bármelyik elérhetőségén

jelzett igény esetén kollégáink felmérést végeznek és ez alapján elkészített árajánlatot elküldik a partnerünk részére.

Gyakori probléma, hogy a partner nem tudja, milyen típusú padlóra kéri a vegyszert. Hogyan tudnak ebben segíteni?

Abban az esetben, ha az ügyfél nem tudja pontosan meghatározni milyen az adott padló anyaga, azt tanácsoljuk, küldjön néhány fényképet az adott felületről a szerviz@assist-trend.hu e-mail címre és ott a tapasztalt kollégáink nagy biztonsággal megállapítják annak típusát és anyagát. Amennyiben fénykép alapján a felület típusa nem meghatározható, úgy természetesen a felület meghatározása céljából kollégánk személyesen felkeresi az ügyfelet.

Hány géphez használható az internetes vegyszeradagoló egyszerre?

Mosodák esetén három géptől gazdaságos az internetes adagoló beszerelése. A rendszer maximum 5 mosógépet tud vezérelni. Mosogatás esetén csak szalagos gépre javasolt az internetes adagolás, ahol csak egy gépet tud egy adagoló tud kezelni.

Hogyan történik az alaptakarítás?

Hatékony vegyszeres alaptakarításól van szó, melyet egyszerre nagy területen végzünk ezért az adott területet a forgalom/vendégek elől mindenképpen le kell zárni. Az alaptakarítás viszonylag nagy zajjal jár ezért érdemes akkor végezni, amikor az adott területen nem terveznek semmilyen tevékenységet. A felülettől függő, hogy hogyan és miképp végezzük. Általában egytárcsás súrolóval, a felületnek megfelelő erősségű pad-del és vegyszerrel felsúroljuk az adott területet vízszívóval visszaszívjuk a szennyezett vizet, majd a felületet tiszta vízzel is átöblítjük.

Van-e lehetőség „bemutató mosásra, próbamosásra”, gépi folyékony mosószeradagolással? Mi ennek a költsége?

Igen, van lehetőség. Személyes megbeszélés és felmérés kérdése. Próbamosásnak nincs külön költsége, mindösszesen a mosószert kell hozzá megvásárolni, az adagolót a próba idejére ingyen biztosítjuk. A próbaidőszakot érdemes körülbelül 1 hónaposra tervezni. Leghamarabb 2-3 hét próbaidőszak után lehet adatokat és előrejelzést adni.

Regele András higiéniai szaktanácsadó segítségét hogyan lehet igénybe venni?

Az Assist-Trend Kft. központjának bármelyik elérhetőségén

jelzett igény esetén kollégáink felmérést végeznek, amely felmérés ingyenes és ez alapján elkészített árajánlatot elküldik a partnerünk részére.

A kristalizálás mekkora felfordulással, zajjal, kosszal jár? Egy 100 nm-es felületet mennyi idő alatt lehet kristalizálni?

A kristalizálást egy alapos alaptakarítás előzi meg, ami kicsit nagyobb zajjal jár. Maga a kristalizálás egyszerre kis felületen zajlik így sem a vendégeket, sem a mindennapi tevékenységet nem befolyásolja, mindössze a beszédzaj szintjén lévő zajjal jár. Egy 100nm-es tér felületét egy éjszaka (8 óra) alatt lehet kristalizálni .

A szobaasszonyok oktatását vállalják?

Igen, az igény pontos megismerése után, egyeztetett időpontban, elméleti és gyakorlati oktatást tudunk biztosítani partnereink részére.

A légtisztító berendezés hogyan működik együtt a légkondicionálóval?

A légtisztítók hatékonyságát többek között az határozza meg, hogy milyen mértékben tudjuk megteremteni a helyiségben a megfelelő légáramlást. Ezért is nagyszerűek az AeraMax Professional légtisztító berendezések, ugyanis falra szerelhető kivitelben is elérhetőek. Ezek a típusok az elhelyezkedésükből adódóan akár kétszer hatékonyabban tudják tisztítani a levegőt, mint a padlóra helyezett változatok. Ha a helyiségben légkondicionáló berendezés is működik, az a légáramlást tovább erősíti, így a légtisztítás még hatékonyabb lesz.

hirlevel

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Küldje el e-mail címét így mindig időben
tájékozódhat a legfrissebb akcióinkról.

 

Írjon nekünk